خبرنگاران درخواست 200 میلیارد تومان جذب سرمایه در دوشنبه های استارتاپی

به گزارش سبزوار امروز، تهران- خبرنگاران- مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در 14 رویداد برگزار شده از دوشنبه های استارتاپی صندوق، 78 استارتاپ طرح خود را ارایه نموده و درخواست 200 میلیارد تومان جذب سرمایه داشته اند.

خبرنگاران درخواست 200 میلیارد تومان جذب سرمایه در دوشنبه های استارتاپی

به گزارش خبرنگاران، مرضیه شاوردی روز دوشنبه در چهاردهمین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع جذب سرمایه کسب و کارهای نوپا در حوزه مدیریت بهینه مصرف برق، آب و انرژی اضافه کرد: تا به امروز صندوق نوآوری و شکوفایی 13 رویداد استارتاپی در حوزه های سلامت اینترنت اشیا، ورزش، آموزش کالاهای پرمصرف و دارو و فرآورده های دارویی برگزار نموده است. در این رویداد نیز 6 استارتاپ حوزه بهینه مصرف برق و انرژی حضور دارند.

وی اعلام کرد: تا به امروز بیش از 78 استارتاپ را در دوشنبه های استارتاپی داشتیم که در این رویداد ها طرح های خود را برای جذب سرمایه به سرمایه گذاران معرفی نموده اند.

شاوردی یادآور شد: از 78 استارتاپی که تا به امروز طرح های خود را ارائه نموده اند، 28 درصد آنها یعنی 22 طرح به سرپرستی مدیران عامل زن یا با همکاری افراد کلیدی تیم که زنان بودند، اجرا شده است.

وی گفت: تا به امروز 200 میلیارد تومان از سوی استارتاپ ها درخواست جذب سرمایه در این رویدادها شده است که تعدادی پیروز به جذب سرمایه شده اند و تعدادی نیز در حال اجرا است.

شاوردی اضافه کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی تمام کوشش خود را با طراحی و ارایه خدمات مختلف برای توسعه زیست بوم نوآوری و زیست بوم استارتاپی کشور قرار داده است.

وی گفت: صندوق نوآوری با خدمات سرمایه گذاری سعی دارد سرمایه گذاران با ریسک پذیری کمتری وارد این حیطه شوند. سرمایه گذاران در صورتی که به طور مثال با 20 درصد وارد سرمایه گذاری بر روی طرحی شوند، صندوق این اطمینان را به آنها می دهد که 80 درصد مابقی را صندوق نوآوری شکوفایی به وسیله سرمایه گذاری حمایت خواهد نمود.

صندوق نوآوری و شکوفایی از ابتدای سال رویدادهایی با عنوان دوشنبه های استارتاپی برگزار می نماید که هدف آن، شناسایی استارتاپ ها و طرح های سرمایه پذیر جذاب و توانمند و معرفی آن ها به سرمایه گذاران علاقمند است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1801

به "خبرنگاران درخواست 200 میلیارد تومان جذب سرمایه در دوشنبه های استارتاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست 200 میلیارد تومان جذب سرمایه در دوشنبه های استارتاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید